Povratak na naslovnicu
Engleski
 
 
 
 
  Početna stranica > Program za cjeloživotno učenje > O Programu za cjeloživotno učenje > Comenius > Primjeri dobre prakse > Comenius stručna usavršavanja > Djelotvorno korištenje moderne tehnologije i igara u učionici
 

Ime usavršavanja: Djelotvorno korištenje moderne tehnologije i igara u učionici

Mjesto održavanja aktivnosti: Istanbul, Turska

Države koje su sudjelovale u usavršavanju: Hrvatska, Belgija, Cipar,  Irska, Portugal…

Trajanje projekta: Od 29.6. do 6.7.2013. godine

Prijavitelj: DV Petar Pan

 

U okviru Comenius stručnog usavršavanja psihologinja iz DV Petar Pan sudjelovala je na tečaju čija je tema bila upotreba igara i IKT alata u razredu i koji je kroz niz praktičnih radionica i rad u malim skupinama sudionike upoznao s inovativnim mogućnostima podučavanja. U nastavku donosimo njezina iskustva.

Zašto ste se prijavili na ovo usavršavanje?

Na ovo usavršavanje prijavila sam se iz nekoliko razloga. Kao psihologa koji se bavi područjem razvojne psihologije i psihologije obrazovanja prvenstveno me zanimaju mogućnosti korištenja moderne (IKT) tehnologije u procesu učenja i podučavanja djece predškolske dobi. Drugi razlog bio je upoznavanje europske prakse u ovom području obrazovanja djece odnosno u kojim uvjetima rade kolege i stručnjaci u drugim europskim zemljama, dijelimo li iste dileme i probleme. Nadalje, za mene je to bila prilika da obnovim dosadašnje znanje engleskog jezika te prezentacijske vještine.

Na koji način se odvijalo vaše usavršavanje (koje su bile aktivnosti)?

Prva aktivnost bilo je predavanje prof. Jarmile Novotne sa Učiteljskog fakulteta, Charles Sveučilišta iz Praga koja je govorila o komunikaciji u razredu te prezentirala teorijske postavke i praktične aktivnosti/igre kojima se može poboljšati motivacija učenika za učenje različitih pojmova. Slijedio je rad u malim grupama sa zadatkom da sami kreiramo pitanja i aktivnosti kojima bismo potaknuli interes djece te učenje s razumijevanjem. Veći dio ovog usavršavanja odnosio se na učenje edukativno-prezentacijskog alata Activeinspire te mogućnosti primjene tog web-alata u našem radu s djecom. Također smo imali prilike za neformalno upoznavanje i druženje sa kolegama tijekom turističkog obilaska grada zajedno s našim edukatorima.

Na koji način je usavršavanje utjecalo na vaš osobni i profesionalni razvoj?

Na osobnoj razini ovo usavršavanje doprinijelo je unaprjeđivanju mog znanja engleskog jezika, prezentacijskih vještina te praktičnih vještina u korištenju edukativnog web-alata. Na profesionalnoj razini ovo usavršavanje me potaklo na čitanje recentne literature i prikupljanje znanja vezanog uz primjenu IKT tehnologije i igara u učenju i podučavanju djece. Također je dovelo do implementacije nove tehnologije u odgojno-obrazovni rad s djecom (Activinspire koristim u radu s potencijalno darovitom djecom). U mom vrtiću i udruženju predškolskih psihologa prepoznata sam kao profesionalac koji ulaže vrijeme i trud u unaprjeđivanje svojih profesionalnih kompetencija i uvođenje inovacija u rad s djecom.

Koje biste iskustvo izdvojili kao najvažnije i zašto?

Osobito dragocjeno iskustvo predstavlja mogućnost upoznavanja kolega i sustručnjaka iz deset europskih zemalja te razmjena iskustava i ideja na području obrazovanja djece. Također mi je bilo važno što sam im mogla prezentirati svoj vrtić i vlastiti rad.

5.       Imate li neku poruku za svoje kolege/učenike? Zašto sudjelovati u ovakvim aktivnostima?

Ovakve aktivnosti pružaju jedinstvenu priliku za usavršavanje profesionalne komunikacije na stranom jeziku, upoznavanje drugih europskih kultura te uspostavljanje suradnje između vrtića /škola što može rezultirati daljnjim zajedničkim aktivnostima/partnerstvom. Na taj način možete biti prepoznati u lokalnoj zajednici (a možda i šire) kao profesionalci koji se trude „ići u korak s Europom“ odnosno zaista biti njen dio.

Galerija
 
 
 
Aktivnosti Rokovi
Individualna mobilnost učenika 03.12. 2012.
Stručno usavršavanje 16.01.2013.
30.04.2013.
17.09.2013.
Comenius asistenti/
Ugošćivanje Comenius asistenata
31.01.2013.
Comenius školska partnerstva 21.02.2013.
Regio partnerstva 21.02.2013.
Pripremni posjeti 11.1.2013.
 
Erasmus + Erasmus + , poziv na dostavu projektnih prijedloga Erasmus+, pronađi se u programu Obzor 2020. Obzor 2020., poziv na dostavu projektnih prijedloga Obzor 2020., pronađi se u programu