Povratak na naslovnicu
Engleski
 
 
 
 
  Početna stranica > Program za cjeloživotno uèenje > O Programu za cjeloživotno uèenje > Comenius > Primjeri dobre prakse > Comenius struèna usavršavanja > ICT for Collaborative, Project-Based, Teaching and Learning
 

Ime usavršavanja: ICT for Collaborative, Project-Based, Teaching and Learning

Države koje su sudjelovale u usavršavanju: Francuska, Njemaèka, Nizozemska, Norveška, Poljska, Rumunjska, Španjolska, Švedska, Ujedinjeno Kraljevstvo i Hrvatska

Mjesto održavanja aktivnosti: Ta' Xbiex, St. Julian's, Malta

Trajanje usavršavanja: od 01. do 08. rujna 2012.g.

Prijavitelj: Osnovna škola Strahoninec

 

Buduæi da u današnje vrijeme korištenje IKT alata postaje nužan preduvjet za kvalitetno provoðenje nastave, prijaviteljica se prijavila na Comenius struèno usavršavanje pod nazivom ICT for Collaborative, Project-Based, Teaching and Learning. O razlozima njezina prijavljivanja te uèincima koje je usavršavanje ostavilo na njezin osobni i profesionalni razvoj, možete proèitati u intervjuu niže.

1.      Zbog èega ste se prijavili na ovo usavršavanje?

Kao nastavnica engleskog jezika u osnovnoj školi u kojoj poduèavam uèenike od 1. do 8. razreda, a uz to i dodatnu nastavu engleskog jezika te provodim eTwinning projekte, želja mi je bila nastaviti uspješan rad u online projektima i usavršiti se dodatno za predstojeæi multilateralni Comenius projekt. Moja škola je dobro tehnološki  opremljena, o od prošle školske godine imamo i interaktivnu ploèu u mom razredu. Iako sam prilièno kompetentna u korištenju IKT, èinilo mi se da radi brzog napredovanja tehnologije moram držati korak s istim. Obzirom da koristim IKT kad god je to moguæe, cilj mi je bio upoznati uèenike s moguænostima uèenja pomoæu tih alata te isprobati nove Web 2.0 alate u uèionici.Takoðer, željela sam stvoriti internetsku stranicu ili blog gdje bi moji uèenici mogli suraðivati zajedno s projektnim partnerima iz drugih zemalja i imati svojevrsnu eLearning platformu na kojoj pomoæu IKT alata mogu prakticirati komunikaciju sa svojim vršnjacima iz drugih zemalja što je vrlo važno u modernoj nastavi stranih jezika. Kroz sve to bih stekla uvid kako uèinkovitije koristiti IKT alate u razredu s uèenicima, kako prilagoditi nove nastavne vještine te na taj naèin ostvariti više ciljeva, od kojih je najvažniji  motivirati uèenike da uèe na zanimljiv i lakši naèin. Nadasve, oèekivala sam da æe ovo usavršavanje pomoæi u poboljšanju suradnje u eTwinning i Comenius projektima te pridonijeti mom profesionalnom razvoju.

2.      Na koji naèin se odvijalo vaše usavršavanje (koje su bile aktivnosti)?

Cijelo struèno usavršavanje organizirano je odlièno. Organizatori su prije teèaja osigurali sve potrebne podatke za sudionike prije njihova dolaska na Maltu - od informacija o mjestu u koje dolaze, prijevoznim sredstvima, pa sve do hrane i informacija o kulturnim znamenitostima Malte. Svaki dan nastava bi zapoèinjala u 9 sati i trajala je do 16 sati popodne s pauzama za kavu i ruèak. Nastava je organizirana u vidu predavanja o svakom alatu, nakon èega bi slijedila praktièna primjena u vidu radionica. U svakom trenutku smo mogli postaviti pitanja ako nam  nešto nije bilo jasno, a tempo rada je bio prilagoðen svakom sudioniku. Nakon nastave su bile organizirane ekskurzije i razgledavanje Malte, što je takoðer organizirano na odliènoj razini. Sa svim sudionicima ostala sam i dalje u odliènom kontaktu, a s nekima od njih radim na eTwinning projektima.

3.      Na koji naèin je usavršavanje utjecalo na vaš osobni i profesionalni razvoj?

Ovo usavršavanje je imalo veliki utjecaj na moj daljnji rad, jer ne samo da sam poèela voditi blog na kojem redovito pišem o alatima koje koristim u nastavi  i radionicama koje vodim i obuèavam druge nastavnike, veæ nauèene alate redovito koristim u nastavi i tekuæim eTwinning i Comenius projektima. Zahvaljujuæi ovom usavršavanju, stekla sam nova prijateljstva, ali su mi se otvorile i poslovne moguænosti te suradnja s mnogim kolegama van Hrvatske i diljem Europe.

Buduæi da sam trenutno na poslijediplomskom doktorskom studiju glotodidaktike, željela sam napraviti istraživanje o korištenju video konferencija i drugih IKT alata (blogova, wikija, podcasta, itd.) u razredu pa mi je usavršavanje pomoglo i u tom aspektu.

4.      Koje biste iskustvo izdvojili kao najvažnije i zašto?

Organizatori teèaja su se zaista potrudili pripremiti sve potrebne informacije prije mog dolaska. Sadržaj teèaja je proveden u potpunosti prema planu, a aktivnosti su bile dobro isplanirane. Predavaèi su bili maksimalno pripremljeni za nastavu i objašnjavali graðu na jasan i razumljiv naèin. Cijela organizacija je bila dobro koncipirana buduæi da se radni dio s predavanjima na prikladan naèin izmijenjivao s pauzama i izletima.

5.      Imate li neku poruku za svoje kolege? Zašto sudjelovati u ovakvim aktivnostima?

Želim svima preporuèiti ovkva usavršavanja jer su vrlo profesionalno organizirali predavanja i radionice. Svi sudionici dobili su mape s potrebnim informacijama, brošurama i drugim materijalima, kao i e-materijalima na USB sticku. Usavršavanje je nadmašilo moja oèekivanja, saznala sam nove informacije, stekla nove vještine te usporedila svoje trenutne sposobnosti s drugim kolegama iz inozemstva. Takva meðunarodna suradnja podigla je moje interkulturalne kompetencije kao i kompetencije mojih uèenika te unijela europsku dimenziju u moju školu.

Ovo usavršavanje omoguæilo je posebnu povezanost naše škole s drugim zemljama te razvijanje interkulturalne kompetencije i tolerancije prema svima.

 
 
Aktivnosti Rokovi
Individualna mobilnost uèenika 03.12. 2012.
Struèno usavršavanje 16.01.2013.
30.04.2013.
17.09.2013.
Comenius asistenti/
Ugošæivanje Comenius asistenata
31.01.2013.
Comenius školska partnerstva 21.02.2013.
Regio partnerstva 21.02.2013.
Pripremni posjeti 11.1.2013.
 
Erasmus + Erasmus + , poziv na dostavu projektnih prijedloga Erasmus+, pronađi se u programu Obzor 2020. Obzor 2020., poziv na dostavu projektnih prijedloga Obzor 2020., pronađi se u programu