Povratak na naslovnicu
Engleski
 
 
 
 
  Početna stranica > Program za cjeloživotno uèenje > O Programu za cjeloživotno uèenje > Comenius > Primjeri dobre prakse > Comenius struèna usavršavanja > Effective Use of Modern Technology And Games In Classrooms
 

Ime usavršavanja: Djelotvorna primjena modernih tehnologija i igara u uèionici (pedagoški seminar za sve nastavnike)

Mjesto održavanja aktivnosti: Istanbul, Turska

Države koje su sudjelovale u usavršavanju: Grèka, Poljska, Španjolska, Italija, Irska, Rumunjska, Litva, Francuska i Hrvatska

Prijavitelj: Srednja škola Mate Blažine Labin

Trajanje projekta: od 29. sijeènja do  04. veljaèe 2012.godine

 

Laura Kokot radi kao profesorica matematike i informatike u Srednjoj školi Mate Blažine Labin. Prijavila se na Comenius struèno usavršavanje pod nazivom Djelotvorna primjena modernih tehnologija i igara u uèionici (pedagoški seminar za sve nastavnike), kako bi na inovativan naèin nauèila koristiti IKT tehnologije s ciljem motivacije uèenika za uèenje. O razlozima njezina prijavljivanja te uèincima koje je usavršavanje ostavilo na njezin osobni i profesionalni razvoj, možete proèitati u intervjuu niže.

1.      Zašto ste se prijavili na ovo usavršavanje?

Na ovo usavršavanje sam se prijavila radi stjecanja novog pedagoškog i didaktièkog znanja u svrhu poboljšanja kvaliteta nastave upoznavanjem novih pristupa  i metoda  pouèavanja koji se baziraju na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama. Takoðer me interesirala razmjena iskustava s profesorima iz europskih država i prezentacije primjera dobre prakse koje svatko kasnije može koristiti u svojoj uèionici. Posebice mi se svidjelo što je  naglasak bio na motivaciji uèenika - kako korištenjem edukativnog programa i  igrica kreirati kreativniju nastavu, približiti gradivo uèeniku na novi, njemu zanimljiviji naèin.

2.      Na koji naèin se odvijalo vaše usavršavanje (koje su bile aktivnosti)?

Seminar je bio organiziran u obliku predavanja i radionica. Profesorica Jarmila Novotna održala je predavanje na temu Komunikacija u razredu u kojem je posebna pozornost usmjerena na naèin komuniciranja profesora i uèenika, naèine ispitivanja i motivaciju uèenika. Nakon iznesenih primjera naèina dobrog ispitivanja i motivacijskih igara u nastavi, sudionici su  sami u obliku radionica sastavili nekoliko konkretnih primjera iz razlièitih nastavnih predmeta. Profesor Ersin Özseven demonstrirao je sudionicima korištenje edukativnog programa ActivInspire namijenjenog profesorima u kreiranju nastave. Sudionici su isprobali alate i moguænosti programa te kreirali vlastite materijale koje su prezentirali ostalim sudionicima. Osim predavanja i radionica sudionici i profesori predavaèi posjetili su glavne povijesne znamenitosti Istanbula kako bi bolje upoznali povijest i kulturu zemlje domaæina.

3.      Na koji naèin je usavršavanje utjecalo na vaš osobni i profesionalni razvoj?

Znanje steèeno na ovom seminaru pridonijelo je poboljšanju mog naèina pouèavanja, posebno na podruèju motivacije uèenika i kreativnijeg provoðenja nastave. Kroz motivacijske igre uèenici lakše uèe, a gradivo im postaje zanimljivije. Buduæi da je na istom seminaru sudjelovala kolegica iz škole, nova saznanja zajedno smo prenijele svojim kolegama unutar aktiva i cjelokupnom Nastavnièkom vijeæu s obzirom da se motivacijske igre i edukativni program ActiveInspire može koristiti u pripremi i izradi materijala u svim nastavnim predmetima. Kratki osvrt sa seminara  objavljen je i na mrežnim stranicama škole (www.ssmb.hr) kako bi se uèenici, njihovi roditelji i svi zainteresirani mogli informirati o istom. Buduæi da je službeni jezik seminara bio engleski, poboljšala sam svoje jezièno izražavanje u komunikaciji s ostalim sudionicima usavršavanja, s kojima sam i dalje u kontaktu što otvara moguænost suradnje u zajednièkim projektima. Upoznala sam i nauèila nešto novo o razlièitim europskim državama, njihovoj kulturi, obièajima i obrazovnim sustavima.

4.      Koje biste iskustvo izdvojili kao najvažnije i zašto?

Kao što sam veæ spomenula, ovo je bila prilika za meðusobno upoznavanje predstavnika iz razlièitih europskih škola te predstavljanja posebnosti zemalja iz kojih potjeèu, ali i za moguænost razmjene iskustava o razlièitim naèinima i pristupima poduèavanja.

5.      Imate li neku poruku za svoje kolege/uèenike? Zašto sudjelovati u ovakvim aktivnostima?

Aktivnost Struènog usavršavanja preporuèujem svima zbog moguænosti stjecanja velikog iskustva, uèenja jezika, razvijanja tolerancije i multikulturalnosti te usavršavanja vlastitih kompetencija i usvajanja novih znanja koje pridonose poboljšanju kvalitete rada. Na ovaj naèin je  škola u kojoj radim predstavljena ostalim europskim zemljama i školama te prepoznata kao škola koja je spremna za suradnju u projektima koji æe omoguæiti ne samo mobilnost profesora, veæ i uèenika.

Galerija
 
 
 
Aktivnosti Rokovi
Individualna mobilnost uèenika 03.12. 2012.
Struèno usavršavanje 16.01.2013.
30.04.2013.
17.09.2013.
Comenius asistenti/
Ugošæivanje Comenius asistenata
31.01.2013.
Comenius školska partnerstva 21.02.2013.
Regio partnerstva 21.02.2013.
Pripremni posjeti 11.1.2013.
 
Erasmus + Erasmus + , poziv na dostavu projektnih prijedloga Erasmus+, pronađi se u programu Obzor 2020. Obzor 2020., poziv na dostavu projektnih prijedloga Obzor 2020., pronađi se u programu