Povratak na naslovnicu
Engleski
 
 
 
 
  Početna stranica > Program za cjeloživotno uèenje > O Programu za cjeloživotno uèenje > Comenius > Primjeri dobre prakse > Comenius struèna usavršavanja > Djelotvorno korištenje moderne tehnologije i igara u uèionici
 

Ime usavršavanja: Djelotvorno korištenje moderne tehnologije i igara u uèionici

Mjesto održavanja aktivnosti: Istanbul, Turska

Države koje su sudjelovale u usavršavanju: Hrvatska, Belgija, Cipar,  Irska, Portugal…

Trajanje projekta: Od 29.6. do 6.7.2013. godine

Prijavitelj: DV Petar Pan

 

U okviru Comenius struènog usavršavanja psihologinja iz DV Petar Pan sudjelovala je na teèaju èija je tema bila upotreba igara i IKT alata u razredu i koji je kroz niz praktiènih radionica i rad u malim skupinama sudionike upoznao s inovativnim moguænostima poduèavanja. U nastavku donosimo njezina iskustva.

Zašto ste se prijavili na ovo usavršavanje?

Na ovo usavršavanje prijavila sam se iz nekoliko razloga. Kao psihologa koji se bavi podruèjem razvojne psihologije i psihologije obrazovanja prvenstveno me zanimaju moguænosti korištenja moderne (IKT) tehnologije u procesu uèenja i poduèavanja djece predškolske dobi. Drugi razlog bio je upoznavanje europske prakse u ovom podruèju obrazovanja djece odnosno u kojim uvjetima rade kolege i struènjaci u drugim europskim zemljama, dijelimo li iste dileme i probleme. Nadalje, za mene je to bila prilika da obnovim dosadašnje znanje engleskog jezika te prezentacijske vještine.

Na koji naèin se odvijalo vaše usavršavanje (koje su bile aktivnosti)?

Prva aktivnost bilo je predavanje prof. Jarmile Novotne sa Uèiteljskog fakulteta, Charles Sveuèilišta iz Praga koja je govorila o komunikaciji u razredu te prezentirala teorijske postavke i praktiène aktivnosti/igre kojima se može poboljšati motivacija uèenika za uèenje razlièitih pojmova. Slijedio je rad u malim grupama sa zadatkom da sami kreiramo pitanja i aktivnosti kojima bismo potaknuli interes djece te uèenje s razumijevanjem. Veæi dio ovog usavršavanja odnosio se na uèenje edukativno-prezentacijskog alata Activeinspire te moguænosti primjene tog web-alata u našem radu s djecom. Takoðer smo imali prilike za neformalno upoznavanje i druženje sa kolegama tijekom turistièkog obilaska grada zajedno s našim edukatorima.

Na koji naèin je usavršavanje utjecalo na vaš osobni i profesionalni razvoj?

Na osobnoj razini ovo usavršavanje doprinijelo je unaprjeðivanju mog znanja engleskog jezika, prezentacijskih vještina te praktiènih vještina u korištenju edukativnog web-alata. Na profesionalnoj razini ovo usavršavanje me potaklo na èitanje recentne literature i prikupljanje znanja vezanog uz primjenu IKT tehnologije i igara u uèenju i poduèavanju djece. Takoðer je dovelo do implementacije nove tehnologije u odgojno-obrazovni rad s djecom (Activinspire koristim u radu s potencijalno darovitom djecom). U mom vrtiæu i udruženju predškolskih psihologa prepoznata sam kao profesionalac koji ulaže vrijeme i trud u unaprjeðivanje svojih profesionalnih kompetencija i uvoðenje inovacija u rad s djecom.

Koje biste iskustvo izdvojili kao najvažnije i zašto?

Osobito dragocjeno iskustvo predstavlja moguænost upoznavanja kolega i sustruènjaka iz deset europskih zemalja te razmjena iskustava i ideja na podruèju obrazovanja djece. Takoðer mi je bilo važno što sam im mogla prezentirati svoj vrtiæ i vlastiti rad.

5.       Imate li neku poruku za svoje kolege/uèenike? Zašto sudjelovati u ovakvim aktivnostima?

Ovakve aktivnosti pružaju jedinstvenu priliku za usavršavanje profesionalne komunikacije na stranom jeziku, upoznavanje drugih europskih kultura te uspostavljanje suradnje izmeðu vrtiæa /škola što može rezultirati daljnjim zajednièkim aktivnostima/partnerstvom. Na taj naèin možete biti prepoznati u lokalnoj zajednici (a možda i šire) kao profesionalci koji se trude „iæi u korak s Europom“ odnosno zaista biti njen dio.

Galerija
 
 
 
Aktivnosti Rokovi
Individualna mobilnost uèenika 03.12. 2012.
Struèno usavršavanje 16.01.2013.
30.04.2013.
17.09.2013.
Comenius asistenti/
Ugošæivanje Comenius asistenata
31.01.2013.
Comenius školska partnerstva 21.02.2013.
Regio partnerstva 21.02.2013.
Pripremni posjeti 11.1.2013.
 
Erasmus + Erasmus + , poziv na dostavu projektnih prijedloga Erasmus+, pronađi se u programu Obzor 2020. Obzor 2020., poziv na dostavu projektnih prijedloga Obzor 2020., pronađi se u programu