KLASA: 112-01/14-01/1
URBROJ: 359-17-01/1-14-1
Zagreb, 13. ožujka 2014. godine
Na temelju èl. 10. Zakona o Agenciji za mobilnost i programe EU (NN 107/07), èl. 20. Statuta Agencije za mobilnost i programe EU, èl. 5. Pravilnika o radu Agencije za mobilnost i programe EU te èl. 25. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (NN 141/12), Agencija za mobilnost i programe EU raspisuje
NATJEÈAJ
za radna mjesta
Natjeèaj se raspisuje za sljedeæa radna mjesta:
1. naèelnik Odjela za opæe, pravne i poslove razvoja ljudskih potencijala, 1 izvršitelj/ca, na neodreðeno vrijeme
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- èetiri (4) godine radnog staža nakon steèene razine obrazovanja;
- izražene rukovoditeljske, komunikacijske i organizacijske sposobnosti;
- izvrsno znanje engleskog jezika
- poznavanje rada na raèunalu;
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- iznimno dobro upravljanje vremenom, moguænost obavljanja i koordiniranja usporednih zadaæa i procesa;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- pripremanje i kontrolu dokumentacije vezane uz kadrovske poslove i radno pravo;
- pripremanje i kontrolu dokumentacije vezanu uz pravne aspekte provedbe programa u nadležnosti Agencije;
- savjetovanje o pravnom postupanju;
- provedbu postupaka javne nabave;
- organiziranje i koordiniranje opæih poslova;
- pripremanje i kontrolu provedbe ostalih pravnih i administrativnih poslova iz nadležnosti Odjela.
2. struèni savjetnik u Odjelu za raèunovodstvene poslove, 1 izvršitelj/ca, na neodreðeno vrijeme
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij ekonomskog usmjerenja;
- tri (3) godine radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja;
- aktivno znanje engleskog jezika;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- poslove financijskog i materijalnog poslovanja Agencije;
- sudjelovanje u izradi prijedloga financijskog plana i plana nabave; praæenje izvršenja proraèuna; evidentiranje poslovne promjene;
- pripremu podataka za sve vrste analiza i informacija za usklaðivanje financijskih planova;
- unošenje u glavnu knjigu; praæenje realizacije financijskog plana; pripremu prijedloga preraspodjele financijskih sredstava;
- analitièko praæenje ostvarivanja troškova i ostvarivanja financijskog plana; sastavljanje izvješæa o financijskom poslovanju Agencije;
- odgovornost za pravovremeno obavljanje raèunovodstvenih poslova u skladu s propisima.
3. viši struèni savjetnik u Odjelu za mobilnost istraživaèa, 1 izvršitelj/ica, na neodreðeno vrijeme
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- èetiri (4) godine radnog staža nakon steèene razine obrazovanja;
- izvrsno znanje engleskog jezika;
- poznavanje rada na raèunalu;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- struènu obradu najsloženijih poslova iz djelatnosti Odjela prema nalogu voditelja Odjela;
- sudjelovanje u promociji i ostalim informacijskim aktivnostima;
- distribuciju materijala EK;
- savjetovanja o programima;
- pripremu uputa i priruènika za korisnike;
- izradu izvješæa;
- suradnju s državnim i EU nadzornim tijelima;
- suradnju s obrazovnim i drugim organizacijama i ustanovama;
- sudjelovanje u pripremi i organizaciji nacionalnih i meðunarodnih susreta i konferencija;
- planiranje i izvršenje financija projekta te pripremu i obradu financijske dokumentacije.
4. struèni suradnik u Odjelu za mobilnost istraživaèa, 1 izvršitelj/ica, na neodreðeno vrijeme
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- jedna (1) godina radnog staža nakon steèene razine obrazovanja ili pripravnik;
- aktivno znanje engleskog jezika;
- poznavanje rada na raèunalu;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- struène poslove iz djelokruga Euraxessa prema nalogu voditelja odjela;
- sudjelovanje u promociji i ostalim informativnim aktivnostima;
- distribuiranje materijala EK;
- savjetovanje o programima;
- pripremanje uputa i priruènika za korisnike;
- sudjelovanje u izradi izvješæa;
- suradnju s državnim i EU nadzornim tijelima;
- suradnju s obrazovnim i drugim organizacijama i ustanovama;
- sudjelovanje u pripremi i organizaciji nacionalnih i meðunarodnih susreta i konferencija.
5. struèni suradnik u Odjelu za Obzor 2020., 2 izvršitelja/ice, na neodreðeno vrijeme
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- jedna (1) godina radnog staža nakon steèene razine obrazovanja ili pripravnik;
- aktivno znanje engleskog jezika;
- poznavanje rada na raèunalu;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- struène poslove iz djelokruga Okvirnih programa za istraživanje i razvoj Europske unije prema nalogu voditelja odjela;
- sudjelovanje u promociji i ostalim informativnim aktivnostima;
- distribuiranje materijala EK;
- savjetovanje o programima;
- pripremanje uputa i priruènika za korisnike;
- sudjelovanje u izradi izvješæa;
- suradnju s državnim i EU nadzornim tijelima;
- suradnju s obrazovnim i drugim organizacijama i ustanovama;
- sudjelovanje u pripremi i organizaciji nacionalnih i meðunarodnih susreta i konferencija.
6. struèni suradnik u Odjelu za visoko obrazovanje, 1 izvršitelj/ica, na neodreðeno vrijeme
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- jedna (1) godina radnog staža nakon steèene razine obrazovanja ili pripravnik;
- aktivno znanje engleskog jezika;
- poznavanje rada na raèunalu;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- struène poslove iz djelokruga potprograma Erasmus i ostalih programa i mreža iz podruèja visokog obrazovanja;
- sudjelovanje u promociji i ostalim informativnim aktivnostima;
- distribuiranje materijala EK;
- savjetovanje o programima;
- pripremanje uputa i priruènika za kandidate;
- sudjelovanje u pripremi natjeèaja za pojedine akcije programa EU;
- prikupljanje prijava za natjeèaje;
- pružanje administrativne potpore evaluacijskim povjerenstvima za izbor projekata;
- provjeru pravnog statusa i financijsko stanje kandidata;
- praæenje provedbe projekata, podnašanje izvješæa, praæenje naèina korištenja sredstava;.
7. struèni suradnik u Odjelu za strukovno obrazovanje i osposobljavanje, 1 izvršitelj/ica, na neodreðeno vrijeme
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- jedna (1) godina radnog staža nakon steèene razine obrazovanja ili pripravnik;
- aktivno znanje engleskog jezika;
- poznavanje rada na raèunalu;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- struène poslove iz djelokruga potprograma Leonardo da Vinci prema nalogu voditelja Odjela ili ostalih nadreðenih i ovlaštenih osoba;
- sudjelovanje u promociji i ostalim informativnim aktivnostima;
- distribuiranje materijala EK;
- savjetovanje o programima;
- pripremanje uputa i priruènika za kandidate;
- sudjelovanje u pripremi natjeèaja za pojedine akcije programa EU;
- prikupljanje prijava za natjeèaje;
- pružanje administrativne potpore evaluacijskim povjerenstvima za izbor projekata;
- provjeru pravnog statusa i financijsko stanje kandidata;
- praæenje provedbe projekata, podnašanje izvješæa, praæenje naèina korištenja sredstava.
8. struèni suradnik u Odjelu za koordinaciju i osiguranje kvalitete programa Mladi na djelu, mobilnost mladih i pripadne EU inicijative, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme do povratka djelatnice s porodiljnog dopusta
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- jedna (1) godina radnog staža nakon steèene razine obrazovanja ili pripravnik;
- aktivno znanje engleskog jezika;
- poznavanje rada na raèunalu;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- manje složene struène poslove iz djelokruga programa Mladi na djelu;
- sudjelovanje u promociji i ostalim informativnim aktivnostima;
- distribuiranje materijala EK;
- savjetovanje o programima;
- sudjelovanje u pripremanju uputa i priruènika za kandidate;
- sudjelovanje u pripremi natjeèaja za pojedine akcije programa;
- prikupljanje prijava za natjeèaje;
- pružanje administrativne potpore evaluacijskim povjerenstvima za izbor projekata;
- provjeru pravnog statusa i financijsko stanje kandidata;
- praæenje provedbe projekata, podnašanje izvješæa, praæenje naèina korištenja sredstava;
- održavanje baze potencijalnih partnera i eksperata te osiguravanje pomoæi prilikom traženja domaæih i stranih partnera;
- suradnju s obrazovnim ustanovama, udrugama za mlade te drugim organizacijama i ustanovama;
- sudjelovanje u osiguravanju poštivanja procedura i principa dvostrukog para oèiju, planiranju i provedbi nadzornih posjeta i ostalih primarnih kontrola projekata te redovitom izvješæivanju o njima, odgovarajuæem pohranjivanju i èuvanju dokumentacije Odjela te izvršavanju zadaæa Odjela unutar rokova zadanih Vodièem za Nacionalne agencije
Osim navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati opæe i zakonom propisane uvjete.
Ovaj se natjeèaj pod istim uvjetima odnosi na osobe oba spola.
Kandidat koji ima pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na javni natjeèaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Pripadnici nacionalnih manjina imaju se pravo pozvati na prednost pri zapošljavanju temeljem èlanka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (NN broj 155/02, 47/10 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj U-I-1029/2007 i 80/10), bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.
Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno èlanku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i èlanova njihovih obitelji (NN broj 174/04, 92/05, 2/07,107/07,65/09,137/09,146/10,55/11,140/12,18/13 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj U-I-4585/2005, U-I-4799/2005, U-I-2446/2006, U-I-3502/2006, 107/07, 65/09, 137/09 i 146/10 - Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj U-I-4042/2005, 55/11 i 140/12) dužni su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeæe dokaze:
- neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu te
- potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno èlanku 10. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 143/02 i 33/05), dužni su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeæi dokaz:
- neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu te
- potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno èlanku 48. f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (NN broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01 i 103/03) dužni su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeæi dokaz:
- neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu
Dokumenti koje kandidati moraju dostaviti (neovisno o prije dostavljenoj dokumentaciji):
- životopis, na engleskom i hrvatskom jeziku, iskljuèivo u posljednjoj verziji Europass formata (https://europass.cedefop.europa.eu/editors/hr/cv/),
- motivacijsko pismo uz obveznu naznaku radnog mjesta
- preslika osobne iskaznice (obje strane), putovnice ili domovnice,
- dokaz o steèenoj struènoj spremi (preslika diplome, potvrde o završenom fakultetu ili drugi dokaz),
- dokaz o radnom stažu (preslik radne knjižice s osobnim podacima i podacima o radnom stažu do 30.06.2013., dok se radni staž ostvaren nakon 01.07.2013. dokazuje potvrdom o podacima evidentiranim u matiènoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod na osobno traženje osiguranika izdaje na šalterima podruènih službi/ureda Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje ili elektronièki zapis, u sluèaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektronièkom obliku preko korisnièkih stranica Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje);
- preslika uvjerenja, ne starijeg od 6 mjeseci od dana objave natjeèaja, da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak.
Radnim stažem smatra se zaposlenje kandidata koje je evidentirano u radnoj knjižici ili drugoj odgovarajuæoj ispravi, a koje odgovara zahtjevima radnog mjesta odnosno koje je uslijedilo nakon stjecanja natjeèajem tražene razine obrazovanja.
Nedostavljanje bilo kojeg od traženih dokumenata, ili dostavljanje u obliku koji nije u skladu s uvjetima natjeèaja, rezultirat æe iskljuèenjem kandidata.
Kandidati koji se prijavljuju na više radnih mjesta dužni su za svako pojedino radno mjesto podnijeti zasebno motivacijsko pismo uz obveznu naznaku radnog mjesta (ostali prilozi se podnose u jednom primjerku). Ukoliko za prijavu svakog radnog mjesta nije podneseno zasebno motivacijsko pismo kandidat se smatra iskljuèenim iz daljnjeg natjeèaja za sva radna mjesta.
Priložena natjeèajna dokumentacija se ne vraæa.
Odabrani kandidati prije zasnivanja radnog odnosa moraju dostaviti izvornike ili ovjerene kopije traženih dokumenata na uvid.
Nepotpune i nepravovremene prijave, kao i prijave poslane elektronièkom poštom ili telefaksom, neæe se razmatrati.
Kandidati u užem krugu na testiranje se pozivaju e-poštom. Izmeðu dana pozivanja i dana testiranja mora proteæi najmanje 5 dana.
Pozvani kandidati testiraju se iz opæeg poznavanja rada Agencije, opæe pismenosti i poznavanja hrvatskog jezika, poznavanja engleskog jezika i informatièke pismenosti. Osim opæeg dijela, kandidati se testiraju i iz posebnog dijela prema zahtjevu radnog mjesta.
Najuspješniji kandidati pozivaju se na razgovor.
Agencija kandidate može uputiti na psihološko testiranje.
Na temelju rezultata testiranja i razgovora ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata ili poništenju natjeèaja.
Informacije o koracima natjeèajne procedure dostupne su na mrežnoj stranici Agencije, www.mobilnost.hr .
Prijave na natjeèaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave natjeèaja u Narodnim novinama, na adresu:
Agencija za mobilnost i programe Europske unije
Frankopanska 26
10 000 Zagreb
s naznakom “Za natjeèaj za zapošljavanje – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta“.
v.d. ravnatelja
mr.sc. Antonija Gladoviæ