|
|
|
|
|
|
|
Održani seminari za potprograme Comenius, Leonardo da Vinci i Grundtvig |
|
U studenom 2012. godine održani su seminari Agencije za mobilnost i programe EU s ciljem pripreme potencijalnih korisnika za sudjelovanje u Natjeèaju Programa za cjeloživotno uèenje za 2013. godinu.
Na seminarima su predstavljeni potprogrami Comenius (predškolski odgoj i opæe školsko obrazovanje), Leonardo da Vinci (strukovno obrazovanje i osposobljavanje) i Grundtvig (opæe obrazovanje odraslih).
Seminari su održani:
- 6.11.2012. u hotelu Atrium u Splitu za Comenius, Leonardo da Vinci i Grundtvig,
- 9.11.2012. u hotelu Best Western Jadran u Rijeci za Leonardo da Vinci,
- 13.11.2012. u hotelu Panorama za Comenius, Leonardo da Vinci i Grundtvig,
- 16.11.2012. u hotelu Waldinger u Osijeku za Leonardo da Vinci.
Održane prezentacije s uvodnih dijelova seminara te sa svih radionica možete preuzeti na linkovima niže:
Comenius:
Leonardo da Vinci:
Grundtvig:
|
objavljeno: 16.11.2012 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arhiva 2013 |
|
|
|
Odluka o odabiru projekata za aktivnost eTwinning mobilnost |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pozivamo vas na najluði znanstveni tulum - Noæ istraživaèa 27. rujna 2013. u Zagrebu, Splitu i Rijeci |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odluka o 1. izmjeni i dopuni Odluke o dodjeli financijske potpore za projekte u okviru Natjeèaja za Program za cjeloživotno uèenje za 2013. godinu, za aktivnost Comenius Multilateralna školska partnerstva, rok 21.02.2013. godine |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otvoren natjeèaj za Marie Curie stipendije u okviru Programa PISCOPIA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Natjeèaj Europskog parlamenta EUROSCOLA |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odluka o 1. izmjeni i dopuni Odluke o dodjeli financijske potpore za projekte u okviru Natjeèaja za Program za cjeloživotno uèenje za 2013. godinu, za aktivnost Grundtvig Struèna usavršavanja, rok 30.04.2013. godine |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Program Mladi na djelu - individualni savjetodavni sastanci |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NEWFELPRO radionica za prvi natjeèaj |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Objavljen 7. broj AMPEU obavijesti |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|