Povratak na naslovnicu
Engleski
 
 
 
 
 
   
 
Australsko Sveuèiliste Macquarie nudi akademske stipendije za hrvatske doktorante
 

Macquarie Sveuèilište iz Sydneya, Australija, objavilo je program stipendiranja u vrijednosti do $1,000,000 australskih dolara, nudeæi pet stipendija hrvatskim kandidatima doktorantima, da provedu istraživanja u Australiji.

Stipendija obuhvaæa financiranje školarine do tri akademske godine, smještaj u kampusu sveuèilišta te povratnu avionsku kartu ekonomske klase izmeðu Australije i Hrvatske. Fond je namijenjen za petero studenata, od kojih troje moraju biti sa zagrebaèkog Sveuèilišta.

Detaljnije informacije o samom stipendijskom programu dostupne su na:

Higher Degree Research Office
E-mail: hdrcotutelle@mq.edu.au
www.hdr.mq.edu.au

 

Croatian Cotutelle PhD Scholarship Program

objavljeno: 24.09.2015
 
 
  Arhiva 2014
   
Odabir eTwinning ambasadora prema Javnom pozivu za iskaz interesa 2014. godine
-- više -- 25.03.2014
   
   
EURAXESS na kotaèima stiže u Nacionalnu i sveuèilištu knjižnicu u Zagrebu, 3. travnja!
-- više -- 24.03.2014
   
   
Mladi ste, obrazovani, željni novih izazova & razvoja karijere?
-- više -- 24.03.2014
   
   
Dani inženjera na Fakultetu elektrotehnike i raèunarstva
-- više -- 21.03.2014
   
   
Sudjelovanje Švicarske u programu Erasmus+
-- više -- 18.03.2014
   
   
Radionica za prijavitelje KA2: Strateška partnerstva u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju u okviru Programa Erasmus+
-- više -- 17.03.2014
   
   
ODGODA ROKA ZA PRIJAVU ERASMUS+ KA1 PROJEKATA MOBILNOSTI I AKREDITACIJA - NOVI ROK 24.3.2014. U PODNE
-- više -- 14.03.2014
   
   
Poziv na online radionicu (live chat) za prijavitelje Projekata mobilnosti za uèenike i osoblje u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
-- više -- 10.03.2014
   
   
Informativni dan Erasmus+ : Moguænosti za suradnju izmeðu tijela lokalne/regionalne vlasti s ulogom u obrazovanju
-- više -- 10.03.2014
   
   
Diplomski (Master) programi iz podruèja energetske uèinkovitosti i obnovljivih izvora energije – nova prilika za daljnju struènu edukaciju
-- više -- 05.03.2014