|
|
|
|
|
|
|
Poziv na eTwinning info dan u Bjelovaru |
|
Iskoristite poèetak školske godine kako biste se informirali o moguænostima eTwinninga i pomoæu eTwinning projekata uèinili nastavu zanimljivijom i inovativnijom.
Pozivamo vas na eTwinning info dan u I. osnovnoj školi Bjelovar, pod vodstvom Nataše Ljubiæ-Klemše, iskusne eTwinnerice i eTwinning ambasadorice. Dogaðanje je namijenjeno odgojiteljima, uèiteljima, nastavnicima i struènim suradnicima koji žele èuti iskustva i primjere iz prve ruke, te dobiti podršku u pokretanju eTwinning projekata.
Info dan æe se održati u utorak, 2. rujna s poèetkom u 10.00 h.
- Mjesto održavanja: I. osnovna škola Bjelovar, Željka Sabola 14, 43000 Bjelovar
- Tema: informiranje o moguænostima eTwinninga u nastavi
- S obzirom da je broj polaznika ogranièen, molimo vas da što prije popunite obrazac za prijavu dostupan ovdje.
|
objavljeno: 20.08.2014 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arhiva 2011 |
|
|
|
Najava dogaðanja: Prezentacija Programa za cjeloživotno uèenje i programa Mladi na djelu u Sinju |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Objavljeni rezultati natjeèaja za 2011. godinu za aktivnost pripremni posjeti za potprograme Comenius, Leonardo da Vinci, Erasmus, 2. rok (15.04.2011.) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sudjelovanje na kolegiju ravnatelja puèkih otvorenih uèilišta/ustanova za obrazovanje odraslih i kulturu u organizaciji Hrvatske zajednice puèkih otvorenih uèilišta, 19.svibnja 2011. godine u Selcu |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najava: Prezentacije o Programu za cjeloživotno uèenje i programu Mladi na djelu u Kninu i Zadru |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pobjednici natjecanja za pjesmu mladih - YouthSong! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Film "Mladi i mobilnost - iskustva i stavovi" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najava dogaðanja: Europski tjedan mladih |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Objavljeni rezultati natjeèaja za 2011. godinu za Grundtvig aktivnost Posjeti i razmjene, 1. rok |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Objavljeni rezultati natjeèaja za 2011. godinu za Grundtvig aktivnost Radionice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sudjelovanje na konferenciji Info dan o cjeloživotnom obrazovanju |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|