Zagreb, 20. ožujka 2013.
Na temelju èl. 10. Zakona o Agenciji za mobilnost i programe EU (NN 107/07), èl. 20. Statuta Agencije za mobilnost i programe EU, èl. 5. Pravilnika o radu Agencije za mobilnost i programe EU te èl. 25. Temeljnog kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u javnim službama (NN 141/12), Agencija za mobilnost i programe EU raspisuje
NATJEÈAJ
za radna mjesta
Natjeèaj se raspisuje za sljedeæa radna mjesta:
1. Voditelj Odsjeka za pravne i kadrovske poslove, Odjel za opæe, pravne i informatièke poslove, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme od godine dana
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij pravnog usmjerenja;
- dvije (2) godine radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja;
- izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- poznavanje još jednog svjetskog jezika;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu.
- napredne organizacijske i rukovoditeljske sposobnosti;
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- iznimno dobro upravljanje vremenom, moguænost obavljanja i koordiniranja usporednih zadaæa i procesa;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- administrativne i struène poslove, regrutiranje i brigu o razvoju kadrova;
- poslove vezane uz radno pravo;
- poslove vezane uz programske dokumente
- poslove vezane uz pravna pitanja u provedbi programa
- provjeru programskih ugovora
- sudjelovanje u izradi internih dokumenata (pravilnika, statuta, ugovora, sistematizacije i ostalih akata); sudjelovanje u izradi mjeseènih izvještaja i statistièkih analiza, u izradi proraèuna;
- brigu za materijalne uvjete rada;
- sklapanje ugovora; brigu o pravnoj valjanosti ugovora i njihovom poštivanju;
- sudjelovanje u procesu evaluacije projekata te izradi izvještaja o realizaciji.
2. Viši struèni savjetnik, Odsjek za Leonardo da Vinci, Odjel za Program za cjeloživotno uèenje, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme do povratka djelatnice s porodiljnog dopusta
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- èetiri (4) godine radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja;;
- izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- poznavanje još jednog svjetskog jezika;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu.
- dobre organizacijske sposobnosti;
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- obavljanje struènih poslova za potrebe potprograma Leonardo da Vinci;
- obradu predmeta prema metodološkim i drugim uputama nadreðenih osoba;
- sudjelovanje u izradi programa rada, planiranju aktivnosti i planiranju potrošnje sredstava;
- savjetodavnu ulogu u provoðenju potprograma;
- sudjelovanje u pripremi informativnih i promotivnih materijala; u promociji i ostalim informativnim aktivnostima te u savjetovanju korisnika;
- pripremanje uputa i priruènika za kandidate; pripremanje natjeèaja za pojedine akcije; prikupljanje prijava za natjeèaje; praæenje provedbe projekata; obavještavanje kandidata o rezultatima natjeèaja;
- pripremu uputa i priruènika za kandidate; pripremu natjeèaja za pojedine akcije; prikupljanje prijava za natjeèaje; praæenje provedbe projekata; obavještavanje kandidata o rezultatima natjeèaja.
3. Struèni savjetnik za Leonardo da Vinci, Odsjek za Leonardo da Vinci, Odjel za Program za cjeloživotno uèenje, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme do povratka djelatnice s porodiljnog dopusta
Uvjeti:
- preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij ;
- tri (3) godine radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja;;
- izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu;
- dobre organizacijske sposobnosti;
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- obavljanje struènih poslova za potrebe potprograma Leonardo da Vinci;
- obradu predmeta prema metodološkim i drugim uputama naèelnika odjela, ravnatelja Agencije ili druge ovlaštene osobe te u skladu s uputama Europske komisije;
- sudjelovanje u pripremi informativnog i promotivnog materijala, u promociji i ostalim informativnim aktivnostima te u savjetovanju i konzultaciji korisnika;
- pripremanje uputa i priruènika za kandidate; pripremanje natjeèaja za pojedine akcije; prikupljanje prijava za natjeèaje;
- sudjelovanje u evaluaciji projektnih prijedloga ukoliko ne sudjeluje u savjetovanju istih;
- praæenje provedbe projekata ukoliko nije sudjelovao u njihovom savjetovanju;
- podnošenje izvješæa; praæenje naèina korištenja sredstava; pripremanje ugovora i zahtjeva za isplatu sredstava; suradnju s državnim i EU tijelima, s obrazovnim i drugim organizacijama; pripremanje i organiziranje nacionalnih i meðunarodnih struènih susreta i konferencija;
- rad na bazi podataka; skrb za evaluaciju i diseminaciju rezultata.
4. Viši struèni savjetnik u Odsjeku za aktivnosti 1, 3 i 5; Odjel za program Mladi na djelu, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme do povratka djelatnice s porodiljnog dopusta
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij;
- èetiri (4) godine radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja;;
- izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu;
- dobre organizacijske sposobnosti;
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- obavljanje struènih poslova iz djelokruga programa Mladi na djelu;
- sudjelovanje u promocijama i ostalim informacijskim aktivnostima; distribuciju materijala EK; savjetovanje o programima; sudjelovanje u pripremi uputa i priruènika za kandidate;
- sudjelovanje u pripremi natjeèaja za pojedine akcije programa; prikupljanje prijava za natjeèaje; pružanje administrativne potpore evaluacijskim povjerenstvima za izbor projekata; provjeru pravnog statusa i financijskog stanja kandidata; sudjelovanje u objavi konaèno potvrðenih aktivnosti;
- održavanje baze potencijalnih partnera i eksperata te osiguravanje pomoæi prilikom traženja domaæih i stranih partnera;
- praæenje provedbe projekata, sudjelovanje u pripremi izvješæa, praæenje naèina korištenja sredstava;
- suradnju s državnim i EU nadzornim tijelima; suradnju s obrazovnim ustanovama, udrugama za mlade te drugim organizacijama i ustanovama;
- sudjelovanje u pripremi i organizaciji nacionalnih i meðunarodnih susreta i konferencija.
5. Struèni suradnik, Odjel za ostale EU programe i inicijative u obrazovanju i znanosti, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme od godinu dana
Uvjeti:
- završen preddiplomski sveuèilišni studij ili struèni studij s najmanje 180 ETCS bodova;
- jedna godina radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja; ili pripravnik;
- izvrsno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu.
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- obavljanje administrativnih poslova Odjela;
- izradu dopisa, dokumenata, prezentacija iz nadležnosti Odjela;
- sudjelovanje u izradi akata, izvješæa i planova rada;
- sudjelovanje u evaluaciji projektnih prijava;
- pregled izvješæa korisnika projekata;
- potpora u organizaciji dogaðanja te savjetodavnim i promidžbenim aktivnostima.
6. Struèni suradnik, Odsjek za EU inicijative, Odjel za ostale EU programe i inicijative u obrazovanju i znanosti, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme do povratka djelatnice s porodiljnog dopusta
Uvjeti:
- završen preddiplomski sveuèilišni studij ili struèni studij s najmanje 180 ETCS bodova;
- jedna godina radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja; ili pripravnik;
- izvrsno znanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu;
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- administrativnu potporu izradi projektne dokumentacije za korištenje EU fondova;
- sudjelovanje u provedbi ostalih programa i inicijativa vezanih za meðunarodnu suradnju, pripremu natjeèajne dokumentacije, financijsko planiranje, ugovaranje i izvršenje natjeèaja;
- izvješæivanje, planiranje, organizaciju dogaðanja vezano uz djelokrug rada te suradnju s ostalim odjelima i odsjecima Agencije kao i tijelima državne i javne uprave i Europskom komisijom.
7. Struèni savjetnik u Odsjeku za raèunovodstvene poslove, Odjel za financijske i raèunovodstvene poslove, 1 izvršitelj/ica, na odreðeno vrijeme od godinu dana
Uvjeti:
- završen preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveuèilišni studij ili specijalistièki diplomski struèni studij ekonomskog usmjerenja;
- tri (3) godine radnog staža nakon steèene tražene razine obrazovanja;;
- aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- izvrsno poznavanje rada na raèunalu;
- sklonost radu u timu, fleksibilnost;
- izražena preciznost i dobro razvijene komunikacijske vještine;
- proaktivnost, samostalnost i orijentiranost prema rezultatima;
- odgovornost i želja za usvajanjem novih znanja i vještina.
Opis poslova ukljuèuje:
- poslove financijskog i materijalnog poslovanja Agencije;
- sudjelovanje u izradi prijedloga financijskog plana i plana nabave; praæenje izvršenja proraèuna; evidentiranje poslovne promjene;
- pripremu podataka za sve vrste analiza i informacija za usklaðivanje financijskih planova;
- unošenje u glavnu knjigu; praæenje realizacije financijskog plana; pripremu prijedloga preraspodjele financijskih sredstava;
- analitièko praæenje ostvarivanja troškova i ostvarivanja financijskog plana; sastavljanje izvješæa o financijskom poslovanju Agencije;
- odgovornost za pravovremeno obavljanje raèunovodstvenih poslova u skladu s propisima.
Osim navedenih uvjeta kandidati moraju ispunjavati opæe i zakonom propisane uvjete.
Ovaj se natjeèaj pod istim uvjetima odnosi na osobe oba spola.
Kandidat koji ima pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na javni natjeèaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Pripadnici nacionalnih manjina imaju se pravo pozvati na prednost pri zapošljavanju temeljem èlanka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (NN broj 155/02, 47/10 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj U-I-1029/2007 i 80/10), bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.
Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno èlanku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i èlanova njihovih obitelji (NN broj 174/04, 92/05, 2/07 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj U-I-4585/2005, U-I-4799/2005, U-I-2446/2006, U-I-3502/2006, 107/07, 65/09, 137/09 i 146/10 - Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, broj U-I-4042/2005, 55/11 i 140/12) dužni su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeæe dokaze:
- neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu te
- potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno èlanku 10. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN broj 143/02 i 33/05), dužni su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeæi dokaz:
- neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu te
- potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Kandidati koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno èlanku 48. f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (NN broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01 i 103/03) dužni su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeæi dokaz:
- neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu te
- potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Dokumenti koje kandidati moraju dostaviti:
- životopis, na engleskom i hrvatskom jeziku, iskljuèivo u posljednjoj verziji Europass formata (http://europass.hr/documents/index/1),
- motivacijsko pismo za radno mjesto na koje se kandidat prijavljuje (u sluèaju prijave na više radnih mjesta neophodno je dostaviti motivacijsko pismo za svako pojedino radno mjesto),
- dokaz o državljanstvu (preslika osobne iskaznice (obje strane), putovnice ili domovnice),
- dokaz o steèenoj struènoj spremi (preslika diplome, potvrde o završenom fakultetu ili drugi dokaz),
- dokaz o radnom stažu (preslika radne knjižice; stranice 1-7), izvod iz evidencije Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ili drugi dokaz),
- preslika uvjerenja, ne starijeg od 6 mjeseci od dana objave natjeèaja, da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak.
Radnim stažem smatra se zaposlenje kandidata koje je evidentirano u radnoj knjižici kao javnoj ispravi, a koje odgovara zahtjevima radnog mjesta odnosno koje je uslijedilo nakon stjecanja natjeèajem tražene razine obrazovanja.
Nedostavljanje bilo kojeg od traženih dokumenata, ili dostavljanje u obliku koji nije u skladu s uvjetima natjeèaja, rezultirat æe iskljuèenjem kandidata.
Kandidati koji se prijavljuju na više radnih mjesta mogu dostaviti jedan primjerak svih traženih dokumenata, u jednoj omotnici.
Priložena natjeèajna dokumentacija se ne vraæa.
Odabrani kandidati prije zasnivanja radnog odnosa moraju dostaviti izvornike ili ovjerene kopije traženih dokumenata na uvid.
Nepotpune i nepravovremene prijave, kao i prijave poslane elektronièkom poštom ili telefaksom, neæe se razmatrati.
Kandidati u užem krugu na testiranje se pozivaju e-poštom. Izmeðu dana pozivanja i dana testiranja mora proteæi najmanje 5 dana.
Pozvani kandidati testiraju se iz opæeg poznavanja rada Agencije, opæe pismenosti i poznavanja hrvatskog jezika, poznavanja engleskog jezika i informatièke pismenosti. Osim opæeg dijela, kandidati se testiraju i iz posebnog dijela prema zahtjevu radnog mjesta.
Najuspješniji kandidati pozivaju se na razgovor.
Agencija kandidate može uputiti na psihološko testiranje.
Na temelju rezultata testiranja i razgovora ravnatelj donosi odluku o odabiru kandidata ili poništenju natjeèaja.
Informacije o koracima natjeèajne procedure dostupne su na mrežnoj stranici Agencije, www.mobilnost.hr .
Prijave na natjeèaj s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave natjeèaja u Narodnim novinama, na adresu:
Agencija za mobilnost i programe Europske unije
Gajeva 22
10 000 Zagreb
s naznakom “Za natjeèaj za zapošljavanje – radno mjesto br. (redni broj) i naziv radnog mjesta“.
RAVNATELJICA:
Tina Šariæ, prof.