Europska komisija 20. i 22. listopada 2015. objavila je Poziv (EN, HR) i Ispravak Poziva (EN, HR) na podnošenje prijedloga za financiranje u okviru programa Erasmus+ za 2016. godinu.
Ukupni proračun dodijeljen ovome pozivu na podnošenje prijedloga iznosi 1 871,1 milijuna eura, a od toga je za Republiku Hrvatsku predviđeno više od 15 milijuna eura.
U povodu novog natječaja Erasmus+ za 2016. Agencija za mobilnost i programe EU najavljuje informativno-edukativne seminare za potporu pri prijavi projektnih prijedloga u prosincu 2015. koji će se održati u Zagrebu u hotelu Dubrovnik, Gajeva 1, prema sljedećem rasporedu:
- područje općeg obrazovanja - 8. prosinca 2015.
- područje visokog obrazovanja - 11. prosinca 2015.
- područje mladih - 14. prosinca 2015.
- područje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja i obrazovanja odraslih - 16. prosinca 2015.
Informativno-edukativni seminari sastojat će se od:
Uvodno-tematskog dijela
- Predstavljanje rezultata provedbe Erasmus+ / prioriteta / strategija / istraživanja unutar pojedinog područja od strane predstavnika nadležnih ministarstava, stručnjaka iz pripadnog područja te predstavnika Agencije za mobilnost i programe Europske unije.
Kvalitativnog dijela
- Poticanje kvalitete projektnih prijedloga kroz primjere projekata u provedbi – predstavljanje uspješnih projekata koji još uvijek traju i ističu se po elementima kvalitete; davanje smjernica ili primjera za izradu kvalitetnoga projektnog prijedloga.
Praktičnog dijela
- Kako do kvalitetnoga projektnog prijedloga – radionica za pisanje projekata za koju će biti potrebno zasebno se prijaviti ispunjavanjem posebnog prijavnog obrasca uz navođenje određenih kratkih informacija važnih za planiranje projekata.
Detaljni programi rada prema područjima i prijave za informativno-edukativne seminare trenutačno su u pripremi te će biti dostupni tijekom studenoga 2015. na mrežnim stranicama Agencije za mobilnost i programe Europske unije (www.mobilnost.hr).
Pozivamo vas da redovito pratite naše mrežne stranice te najavljujemo, u sklopu informativno-edukativne kampanje povodom novog natječaja Erasmus+ za 2016., i pokretanje nove mrežne stranice, novog vizualnog identiteta i nove strukture, također tijekom studenoga 2015. godine.